Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> اوخواهدآمد...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوخواهدآمد...

بسم رب المهدی(عج)

  • آفرینش از آب
  • سوره مبارکه انبیاء
  • آیه شریفه 30
  • وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء کُلَّ شَیْءٍ حَیٍّ

  • معنای آیه:

    و هر چیز زنده ای را از آب پدید آوردیم.........

  • پیام آیه:

    چند احتمال وجود دارد 1ـ مقدار زیادی آب در بدن موجودات هست. 2ـ زندگی همه موجودات زنده از گیاهان و حیوانات به آب بستگی دارد. 3ـ اولین موجودات زنده در آب دریاها به وجود آمد.


نوشته شده در پنج شنبه 92/4/6ساعت 7:39 عصر توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |

امام خمینی: کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!342372_786.jpg


نوشته شده در سه شنبه 92/3/21ساعت 2:53 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |


ستاد «?تداوم دولت مردم?» (یکی از حامیان دکتر جلیلی) 13 خرداد نشستی در حمایت از دکتر جلیلی در کافه کراسه برگزار کرد. در این نشست آقایان رهدار، رامین و کوچک زاده ارزیابی شان را از نقاط قوت و ضعف دولت آقای احمدی نژاد ?و دلایل حمایت شان از دکتر سعید جلیلی را طرح کردند. در ادامه مواضع این اساتید بزرگوار را بخوانید:

?حجت الاسلام رهدار: اقتصاد مسئله انقلاب نیست؛ مشکل امروز است

حجت الاسلام رهدار، سخنران نشست خبری ستاد تداوم دولت مردم، به بیان نظرات خود درباره دولت احمدی‌نژاد و دولت آینده و کاندیداتوری آقای جلیلی پرداخت.

حجت الاسلام دکتر رهدار در پاسخ به این سوال که باتوجه به مسئله تحریم ها، الان تقریبا تنها بحثی که به عنوان محور کار و برنامه های کاندیداها مطرح میشود اقتصاد است، نظر حضرتعالی درمورد جایگاه اقتصاد در گفتمان و منظومه کلی انقلاب چیست؟ ، بیان داشتند:

انقلاب محدود به قیمت خیار و گوجه نیست

ابتدا باید بین مسئله بودن اقتصاد در گفتمان انقلاب و مشکل بودن آن در مقطع فعلی تفکیک قائل شویم. به نظر من اقتصاد مسئله انقلاب نیست ولی مشکل امروزی ماست. انقلاب ما غنی تر و سنگتین تر از این است که آن را به قیمت گوجه و خیار و طلا و ارز بخواهیم محدود کنیم. یک بار تلویزیون یک مستندی را نشان میداد که از مردم میپرسیدند آیا در انتخابات شرکت می کنید. و مردم می گفتند می آییم هرچند قمیت ها اینقدر گران شده و … ولی یک پیرمردی بود در آن بین که می گفت: شرکت می کنم چون واجب است و مثل نماز است. نمی شود گفت چون قمیت‌ها بالا رفته نماز نمی خوانم!

نامه‌ای از شهید رجایی را برای جلیلی خواندم

ایشان با اشاره به دیدار چند روز پیش خود با دکتر جلیلی افزودند: در این دیدار یک نامه از شهید رجایی را که برای بنی صدر نوشته بود، خواندم. در آن نامه شهید رجایی به بنی صدر می گوید: "شعارهایی ندهید که روسای جمهور بعد از شما به طمع جلب آرای مردم همان شعارها را بدهند. بگذارید مردم برای شعارهایی که انقلاب کردند به صحنه بیایند” شعارهایی که مردم برایش انقلاب کردند را امام بیان کرده اند. امام می فرمایند مردم برای نان و خربزه انقلاب نکردند.  برای اسلام انقلاب کردند. برای نان و خربزه شاه بهتر از ما بود.

تحریم لازمه تکامل انقلاب است

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: الان نامزدها از همه چیز حرف می زنند جز آن چیزهایی که باید درموردش صحبت کنند. من این مطلب را باز به دکتر جلیلی عرض کردم. گفتم مردم از شما سوالات و مطالبات متعدد و متفاوت دارند مثل اشتغال و تورم و تحریم و.. شما بیا در عین اینکه به آنها جواب عینی و اجرایی می دهد، مبانی انقلاب را هم در جوابتان ضرب کنید. مثلا اگر درمورد تحریم پرسیدند و گفتند چطور آن را حل می کنید، شما در عین اینکه جواب می دهید که مثلا با افزایش تولید و بستن قراردادهای دیگر و ایجاد واسطه و…، به مردم این را یادآوری کنید که تحریم لازمه تکامل انقلاب ماست. مثل هر انسانی که هرچه بیشتر رشد می کند، با مسائل سخت تر مواجه می شود. ولی در عین حال ظرفیت ادراکی انسان هم زیاد می شود و مردم ما الان این ظرفیت را بعد از 34 سال دارند که به آنها از این دست جوابها هم بدهید. و الا در جوابهای اول که البته لازم هم هست، بین ما و دولت هویدا و.. که تفاوتی نیست.

تفکیک بین اندیشه سیاسی و نظام سیاسی

ایشان درجمع بندی این بخش از صحبت ها افزود: بطور کلی ما باید با در نظر گرفتن تفکیک بین نظام سیاسی و اندیشه سیاسی که به نوعی همان تفکیک بین جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، مسائل عینی که در نظام سیاسی ایجاد می شود را به مبانی و اندیشه سیاسی ارجاع دهیم و جواب دهیم. اگر ما اینکار را نکنیم و ظرفیت تئوریک انقلاب را در جواب دادن به مسائل عینی لحاظ نکنیم، دو مشکل ایجاد می شود: 1- هرچه جلوتر می رویم، بین انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی فاصله ایجاد می شود. 2- مردم رشد نمی کنند و افق های آنها بالا نمی رود و مردمی که رشد نکرده باشند نمی توانند انقلابی از جنس انفجار نور ایجاد کنند.

مسیر کسی که در این مقطع بلوغ انقلاب از مذاکره با کدخدای جهان صحبت میکند، این مسیرش مسیر انقلاب نیست

حجت الاسلام رهدار در جواب به سوالی که راجع به تقدم پیشرفت بر عدالت یا برعکس پرسیده شده بود، گفت: این مسئله با یک مثال روشن می­شود. یک زمان ممکن است شخصی در جاده نادرستی حرکت صاف و صحیح داشته باشد و یک زمان کسی در جاده صحیح، حرکت کج و معوج داشته باشد. این سوال ناظر به این است که کدام وضعیت بهتری دارند؟ مسلماً کسی که در جاده ناراست و غلط، صاف حرکت میکند، مدام از مسیر دور میشود ولی کسی که در جاده صحیح است، ممکن است با حرکت های اشتباه در رسیدن به مقصد با تأخیر مواجه شود ولی چون مسیرش درست است، بالاخره میرسد. عدالت، مسیر درست است و پیشرفت، برنامه و سرعت حرکت در این مسیر؛ لذا مسلم است که کدام یک بر دیگری مقدم است. کسی که الآن در این مقطع بلوغ انقلاب از مذاکره با کدخدای جهان صحبت میکند، این مسیرش مسیر انقلاب نیست نه اینکه در مسیر انقلاب کج حرکت میکند.

این تئوری هایی که بیان میشود، در دولت هویدا و در کشورهای دیگر هم هست

ایشان در ادامه و در پاسخ به سوالی که از ویژگی­های برتر آقای دکتر جلیلی از نگاه ایشان پرسیده بود، گفتند: اولاً باید به این نکته توجه داشت که انتخاب ما در اینجا نسبی است و بین این گزینه ها به هرحال باید یکی را انتخاب کنیم. ثانیاً ما نباید اجازه دهیم در حرکت استکمالی نظام خدشه ای وارد شود. برای بعضی انگار انقلابی اتفاق نیفتاده این تئوری هایی که بیان میشود، در دولت هویدا و در کشورهای دیگر هم هست. ملاک ما همان سه گانه ای است که امام فرمود: "مکتب، رهبری و مردم" هرسه اینها را باید درهم ضرب کنیم و در انتخاب گزینه اصلح به همه اینها توأمان توجه داشته باشیم.

الآن اگر آقای احمدی نژاد هم کنار سایر کاندیداها بود، بازهم به جلیلی رأی میدادم

ایشان با اشاره مستقیم به دکتر جلیلی افزودند، به نظر بنده این سه معیار به طور توأمان در آقای جلیلی بیش از سایر گزینه ها جمع است. من قبلا هم گفته ام اگر با علم به تمام اتفاقات فعلی سال 88 میخواستم رأی بدهم بازهم به احمدی نژاد رأی میدادم ولی الآن اگر آقای احمدی نژاد هم کنار سایر کاندیداها بود، به جلیلی رأی میدادم. ما نباید در گزینه ها بمانیم. باید عبور کنیم. درمورد آقای جلیلی من میخواهم به برخی از ویژگی های بارز ایشان اشاره کنم:

آقای جلیلی فهم خوب و دقیق از مبانی تئوریک انقلاب دارد

اول اینکه آقای جلیلی فهم خوب و دقیق از مبانی تئوریک انقلاب دارد. این چیزی است که در بقیه کمتر است یا اصلاً نیست. آقای حداد فهم تئوریک دارد، ولی فهمش فردی است.  البته اشتباه آقای جلیلی این بود که با مسائل جزئی و عرفی در تبلیغات شروع کرد. اگر این فهم تئوریک خود را بیان میکرد و اجازه میداد از مسائلی که در این چارچوب مطرح می شود شعارهای او را بسازند، خیلی بهتر بود

دیپلمات بودن ایشان باعث میشود ایشان درمورد بومی ترین مسائل ما پاسخ جهانی بدهد

دوم اینکه دیپلمات بودن ایشان باعث میشود ایشان درمورد بومی ترین مسائل ما پاسخ جهانی بدهد. چون ایشان فهم جهانی دارد و پاسخی هایی که به مسائل میدهد در عرصه جهانی معتبر است. البته این ویژگی منحصر در ایشان نیست و آقای ولایتی هم چنین ویژگی دارند. آقای روحانی هم حتی میتوانند مدعی داشتن این ویژگی باشند.

سمفونی دولت احمدی نژاد بیشترین هماهنگی را با سمفونی انقلاب داشت/ متانت اخلاقی آقای جلیلی ایشان را از احمدی نژاد هم متمایز میکند

ویژگی سوم آقای جلیلی که ایشان را از احمدی نژاد هم متمایز میکند، متانت اخلاقی ایشان است. من البته ناراحت شدم که ایشان را آنقدر تحت فشار قرار دادند تا درمورد دولت موضع بگیرد. درمورد آقای احمدی نژاد یک بار به ایشان بصورت کلان و گفتمانی نگاه کنید. غیر از این است که سمفونی دولت ایشان بیشترین هماهنگی را با سمفونی انقلاب داشت؟ ما البته خودمان اول منتقدین خطاهای احمدی نژاد بودیم. ولی در هرحال ما احمدی نژاد را در گفتمان انقلاب میبنیم، چرا الآن به خاطر چند تا سوتی که ایشان داده و قطعاً هم سوتی است الآن از آن همه ظرفیت مثبتی که آقای احمدی‌نژاد ایجاد کرد، چنان غافل هستیم که حتی نامزد بعدی‌مان را کسی که کنارش آمده‌ایم به‌اصرار می‌خواهیم به مردم بگوییم نه این ربطی به دولت ندارد. حضرت آقا فرمود رئیس‌جمهور بعدی ما باید ظرفیت‌های مثبت دولت موجود را داشته باشد؛ و آقای جلیلی نماینده آن ظرفیت‌های مثبت دولت موجود است؛ نگاهش به مردم، خدمت است... به همین علت هم بیشترین تحفظ را به دولت دارد، بیشترین انصاف را در نقد دولت دارد.

آقای احمدی‌نژاد پیام‌آور عزت بعد از ذلت دوره دوم خرداد بود. آن‌ها کم دستاوردهایی نبود، البته لغزیده است. یک عزیزی مثال می‌زد می‌گفت شما آقای رضازاده را دست‌هایش را ببندید، بعد به یک بچه ده‌ساله بگویید که از صبح تا شب با این پایش ضربه بزند. می‌گفت ولو این بچه ده‌ساله است، این صبح تا غروب بزند، غروب رضازاده را انداخته زمین. 8 سال به این احمدی‌نژاد ما زدیم. 8 سال زدیم، زدیم، زدیم، زدیم و هیچ‌گاه احمدی‌نژاد از کلان گفتمان انقلاب خارج نشد. البته آدمی که دارد بهش فشار می‌آید یک جا هم در می‌رود. خداوند می‌فرماید که من دوست ندارم که شما کلام زشت بگویید الا کسی که به او ظلم می‌شود. کسی که به او ظلم می‌شود اصلاً اختیارش را از دست می‌دهد. خوب، یک جایی هم سوتی دارد می‌دهد.

معتقد هستم آقای جلیلی نسبت به آقای احمدی‌نژاد از یک متانت اخلاقی بیشتری برخوردار است. حتی به صورت موردی معتقد هستم تجربه فعالیت و کار و تعامل ایشان در دفتر حضرت آقا به ایشان نوعی ادب رسمی داده است؛ جدای از ادب فردی که دارد. [همان‌طور که] می‌گویم این‌ها ضرب شده در همدیگر. نوعی ادب رسمی که حتی با مخالف خودش هم بتواند ضمن تحفظ بر مبنای خودش در یک نوع روابط کاملاً محترمانه‌ای برخورد بکند

نوشته شده در سه شنبه 92/3/21ساعت 2:8 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |


انقلاب اسلامی را در حد تغییر یک حاکمیت و جایگزینی آن با افرادی جدید و احیاناً اخلاقی جدید نباید قرائت کرد. انقلاب اسلامی به باورداشت امام خمینی رحمة‌الله‌علیه و بیان زیبای مقام معظم رهبری حفظه‌‌الله‌تعالی یک رستاخیز انسانی ـ  اجتماعی بود. بر همین اساس بدون تردید اندیشه‌ای نو و ارزشهایی جدید و نظام توصیه‌هایی متفاوت در شرف جاری شدن در حیات انسانی است. این نگرش نوین را «گفتمان انقلاب» می‌خوانیم. انقلاب اسلامی با فاصله گرفتن از این گفتمان انقلاب اسلامی نیست و سهل‌گیری در این باب با خُلق انقلابی سازگار نیست.

به همین منظور پایگاه 598 در گفتگویی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید صمصام الدین قوامی مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی و مدیر سابق مدرسه علمیه معصومیه در این خصوص به گفتگو نشسته است که متن این گفتگو در ادامه می آید.

به نظر حضرتعالی که هم با مدیریت نوین و هم با مدیریت اسلامی آشنایی دارید و با اعتقاد تمام به دنبال ارائ? الگوی مدیریت اسلامی هستید، ما در عرص? مدیریت کلان جامعه می‌توانیم به خطوطی از  چهر? این گفتمان اشاره کنیم و بر اساس آن دربار? گرایشهای مدیریتی به قضاوتی بنشینیم؟

ابتدا اشار? کوتاهی به تلاشی که از سر وظیفه در «بنیاد فقهی مدیریت اسلامی» انجام داده‌ایم بنمایم و به شما پاسخی بدهم. الگوی کار شده مدیریت اسلامی در این بنیاد بر اساس فرمول 2 + 4 است یعنی 4 محور مدیریت و 2 عرصه مدیریت که آن چهار محور در آن دو عرصه پیاده می شوند.

•  محورهای مدیریت اسلامی

- محور نظم:  شامل برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و رهبری که این مورد اخیر مادر وظایف مدیریت محسوب می شود.
- محور رشد: که مدیریت منابع انسانی می باشد که شامل محورهایی مانند کادر سازی، جانشین سازی، نظام گزینش، نظام شایستگی، نظام جبران، نظام تعلیم و تربیت و ... می شود.
- محور انگیزش: که مدیریت رفتار سازمانی می باشد و نگاه روانشناسانه در مدیریت است.
- محور معنویت: که همان مدیریت فرهنگ سازمانی می باشد مثلا فرهنگ خدمت بجای قدرت، فرهنگ جود بجای سود و ...

•  عرصه های مدیریت اسلامی

- عرصه های عام: مانند مدیریت توسعه، زمان، استراتژیک و ...
- عرصه های خاص: مدیریت صنعتی، سیاسی، آموزشی، فرهنگی و ...

طبعاً بحث های مربوط به این نظام فکری گسترده است. ما تقریباً چهل کتاب را در نظر گرفته‌ایم که با این چارچوب ارائه نماییم. اکنون سه کتاب آن آماده شده است و به جامعه ارائه خواهد شد.

در این الگوی مدیریت، پاسخ‌های نظام پرسش‌های عرص? مدیریت جامعه توسط معصوم داده می‌شود واین تفاوت این الگو با الگوهای ترجمه‌ای غربی است.

از طرف دیگر به این باور رسیده‌ایم که در الگوی مورد نظر مدیریت اسلامی، ما شاهد اتحاد امامت و امارت هستیم و در هر مقیاسی( جهان، کشور، استان، شهر، محله) امام المسلمین همان امیر و مدیر ارشد است. به همین جهت مثلا در مدیریت شهری مسجدمحوری در طرح جامع مدیریت شهری در دستور کار قرار می‌گیرد. بر همین اساس هر امامی در تمام مقیاس‌ها نیاز به سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه دارد.

خود ما هم برای عملی کردن این تئوری مسجدی ـ مسجد فاطم? الزهرا سلام‌الله‌علیها ـ را در شهرک پردیسان قم به دست گرفته‌ایم و با توجیه تدریجی مسؤولان و اهل محل به دنبال عملی کردن الگویی که از آموزه‌های اسلامی دریافته‌ایم هستیم. ما الان در این مسجد جلوه‌ای از هر سه قوه را به نمایش گذاشته‌ایم تا همراه با ایجاد آمادگی‌های ذهنی و فرهنگی به سمت عملی کردن این الگو برویم. این کار تنها با اعتقاد و پشت‌کار و کار جهادی و کنار نهادن ملاحظات جانبی امکان‌پذیر است.

آیا حوزه توانایی پاسخ گویی به تقاضاهای دولت ایشان را دارد و چه تضمینی وجود دارد که وضعیت ایشان در همکاری با حوزه مانند دولت فعلی نشود؟ و ایشان عملا  نتواند به شعار هایی که می دهد عمل کند؟


بله حوزه به نسبت 8 سال پیش آماده تر است برای پاسخ به نیازهای دولت در اداره کشور. نشانه اش همین مرکز ماست که الان به عنوان اولین مرکز تخصصی علوم انسانی حوزه از سوی مدیریت حوزه پذیرفته شده است. مانند موسسه ما مراکز و فضلای دیگری هم هستند که کار کرده‌اند در برخی حوزه ها و حرف برای گفتن دارند در حوزه فرهنگ، اقتصاد، تعلیم و تربیت و ....

بالاخره چطور باید شروع کرد؟ یک شرکت کوچک با پروژه‌هایی که به او داده می‌شود در پی تلاش و مجاهدت به یک بنیاد اقتصادی تبدیل می‌شود و هزاران کارشناس جذب می کند و به زندگی آنها جهت می دهد و از یک سواد کارشناسی حمایت می‌کند و باعث رشد دانش و رونق اقدامات دانش‌بنیان می‌شود. با کنار گذاشتن حوزه به بهان? آماده نبودن یا نهایی نبودن سخنان که نمی‌توان به رونق دینی رسید؟



آقای احمدی نژاد در ابتدا تعامل خوبی شروع کرد با حوزه اما متاسفانه به دلایلی که هم به دولت و هم به حوزه بر می‌گردد،  این همکاری و تعامل ادامه نیافت و من معتقدم آقای جلیلی بسیار بهتر این تعامل را شکل خواهد داد.

نکته‌ای را هم در انتها به خودم و شما تذکر می‌دهم؛ نقش امام عصر(ع) را هم در مدیریت جامعه اسلامی نباید نادیده گرفت. به هر حال این جزء اعتقاد ماست که ایشان دل‌ها را هدایت می‌کند و هدایت کلان جامعه اسلامی را در دست دارد و مسیر جامعه را به سمت تعالی و رشد و تکامل اسلامی سوق می دهد.

به هر حال ما نمی توانیم از اصول اسلامی کوتاه بیاییم و چون نواقص و کمبودهای نظری و عملی وجود دارد، به دنبال اهداف و اصول اسلامی در عرصه اداره کشور نباشیم.

نظر حضرتعالی در خصوص دکتر سعید جلیلی و گفتمان ارائه شده توسط ایشان چه می باشد؟

بنده بعد از بررسی های خود به این نتیجه رسیدم که دکتر جلیلی اصلح است چرا که بر اساس روند تکاملی انقلاب اسلامی، مردم ما در این برهه به صورت طبیعی به کسی رای خواهند داد که همان گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال کند نه عقب گرد از آن داشته باشد.

ایشان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق(ع) است و  برخی دروس حوزوی  را آموخته است. اعتقادش این است که حوزه پدر این انقلاب است و باید در عرصه اداره کشور وارد شود. اعتقاد دارد که اسلام در عرصه های مختلف اداره کشور حرف برای گفتن دارد و این بسیار مهم است برای یک رییس جمهور انقلاب اسلامی ایران.

نوشته شده در سه شنبه 92/3/21ساعت 2:7 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |


علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی اعلام کرد، آقای جلیلی همانطور که در کنفرانس خبری در یاسوج مطرح کردند به هیچ عنوان قصد انصراف و یا ائتلاف با کسی را ندارد.

باقری افزود: پس از انجام مناظره‌ها و استقبال از مواضع انقلابی ایشان شاهد موج گسترده استقبال‌های مردمی در سفرهای استانی ایشان هستیم و برنامه‌های ایشان به قوت تا پایان مهلت تبلیغات ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر در تراکت های تبلیغاتی خود از تصاویر جلیلی استفاده می کنند، گفت: ضمن استقبال از ابراز علاقه نامزدها و جریانهای سیاسی، این اقدام خودجوش بوده و به مثابه تایید نامزدهای محترم انتخابات شوراها توسط ستاد و یاانتساب به آقای جلیلی نیست.


نوشته شده در سه شنبه 92/3/21ساعت 2:4 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |

همایش مشترک انتخاباتی کمیته بانوان جبهه پایداری انقلاب اسلامی و کمیته حوزوی ستاد حیات طیبه برای حمایت از سعید جلیلی سه‌شنبه مورخ 92/3/21 با حضور آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.

این همایش راس ساعت 18 در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در قم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر اس که سخنرانی برخی از چهره های فعال اجتماعی حوزه بانوان و کارشناسان سیاسی از دیگر برنامه های این همایش می باشد.


نوشته شده در سه شنبه 92/3/21ساعت 2:3 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |

  جمع کثیری از مهندسین استان قم طی بیانیه ای حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی اعلام نمودند که متن این بیانیه در ادامه می آید:

ما جامعه مهندسین استان قم با بررسی مواضع و سوابق نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریآقای دکتر سعید جلیلی را اصلح میدانیمو حمایت قاطعانه خود را از ایشان اعلام می‌داریم، واعتقاد داریم ایشان مصداق آیه شریفه« ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» می‌باشند که مقاومت را رمز پیشرفت می‌دانند و تشکیل دهنده دولت صالحین؛

زینة المتقین فی بسط العدل (زینت پرهیزکاران در گسترش عدل)

و کظم الغیظ و اطفاء النائره ( فرو بردن خشم و خاموش ساختن آتش فتنه)

وضم اهل الفرقه( جمع کردن مردم پراکنده)

وخلاصه سبقت گرفتن بسوی فضیلت آنچنان که در دعای مکارم اخلاق می‌خوانیم.

همچنین دکتر جلیلی بعنوان دبیر شورای امنیت ملی در دوران پر ازتهدید دشمنان با معاونت های مختلفی از جمله معاونت اقتصادی آشنایی کاملی نسبت به بحران‌ها و کاستی‌های کشوردر سطح ملی درهمه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارند و سابقه ایشان در جمع کردن عقول مختلف در تصمیم گیری‌های شورا بدون نگاه سیاسی و جناحی، ایشان را واجد شایستگی‌های ریاست جمهوری در این گردنه تاریخی کرده است. هرچند که ویژگی‌های شخصی ایشان مثل دوری از حاشیه سازی و هیاهو،تواضع نسبت به علم و علما ، پرهیز از نظر دادن درحوزه غیر تخصصش، اخلاق مداری، ساده زیستی، پرکاری و مردمی بودن را نمی‌توان نادیده گرفت.

جمعی از مهندسین : برق ، مکانیک، عمران، معماری و کشاورزی استان قم


نوشته شده در سه شنبه 92/3/21ساعت 2:3 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |

 

36413595476262183853.jpg?w=443&h=700


نوشته شده در شنبه 92/3/18ساعت 4:1 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |

سلحشور: تنها کسی که حرفی برای گفتن داشت جلیلی بود

تنها کسی که رمز اصلی کار و کلید حل مشکلات فرهنگی را پیدا کرده و اصل آن را گفت آقای جلیلی بودند و من خدا را شکر می کنم که ایشان بر بحث احیای مساجد برای حل بسیاری از مشکلات فرهنگی تأکید کردند.

 پس از مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بر محور فرهنگ نظر تعدادی از فعالات فرهنگی را در باب این مناظره و صحبت های آقای جلیلی جویا شدیم. فرج الله سلحشور کارگردان فیلم یوسف پیامبر و سریال مردان آنجلس در گفت و گو با خبرنگار سایت حیات طیبه گفت: بعد از تماشای مناظره ها و دقت در سخنان کاندیداهای محترم با خودم گفتم خدا را شکر. خدا را صد هزار مرتبه شکر. انصافاً و به جرأت باید گفت تنها کسی که حرفی برای گفتن داشت آقای دکتر جلیلی بود.

سلحشور اضافه کرد: البته دیگرانی مثل آقایان حداد عادل و ولایتی هم نکاتی گفتند ولی تنها کسی که رمز اصلی کار و کلید حل مشکلات فرهنگی را پیدا کرده و اصل آن را گفت آقای جلیلی بودند و من خدا را شکر می کنم که ایشان بر بحث احیای مساجد برای حل بسیاری از مشکلات فرهنگی تأکید کردند.


نوشته شده در جمعه 92/3/17ساعت 3:3 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |

حمایت فعالان فرهنگی از نظرات جلیلی در مناظره دوم

همایون: تفاوت گفتمان جلیلی با دیگران مشخص شد

فکر می کنم امروز آقای دکتر مواضع خودشان را خیلی روشن و شفاف مطرح کردند. این باعث شد که گام بلندی باشد هم برای مردم و بویژه برای کسانی که به تصمیم نرسیده بودند و یا در مورد دکتر مردد بودند.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر همایون استاد دانشگاه و دکترای ارتباطات در مصاحبه با خبرنگار حیات طیبه درباره دومین مناظره انتخاباتی گفت: به نظر من این مناظره فرهنگی به نسبت دور قبل مناظره ها در مورد همه کاندیداها بهتر برگزار شد. البته بطور خاص برای آقای دکتر جلیلی بسیار خوب بود. چون فرصت بروز و ظهور ایده های دکتر جلیلی فراهم شد. اساسا گفتمان جلیلی فرهنگی است و ایشان این گفتمان را در همه حوزه ها تسری می دهند.

این استاد ارتباطات با اشاره به فرصت فراهم شده در مناظره ها گفت: فکر می کنم امروز آقای دکتر مواضع خودشان را خیلی روشن و شفاف مطرح کردند. این باعث شد که گام بلندی باشد هم برای مردم و بویژه برای کسانی که به تصمیم نرسیده بودند و یا در مورد دکتر مردد بودند. این مناظره آنها را خیلی به تصمیم گیری نزدیک کرد.

دکتر همایون در انتها اضافه کرد: برای آقای دکتر گام بلندی در اقبال عمومی به ایشان بود. چون تفاوت ایشان و گفتمان منسجم ایشان نسبت به دیگران برای مردم و جوانها مشخص شد. آقای جلیلی حرف های شعاری هم نزد و مخاطب خیلی راحت این را می فهمید. اثرات مثبت این مناظره در روزهای آتی خودش را نشان خواهد داد.


نوشته شده در جمعه 92/3/17ساعت 3:2 صبح توسط اوخواهدآمد... نظرات ( ) | |

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت